مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:212023-02-20اجتماعي

وزش باد گرم در گیلان با سرعت 100 کیلومتری/ احتمال طغیان رودخانه ها


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طبق پیش بینی ها سرعت وزش باد گرم بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، تصریح کرد: همه شهرستان ها تحت تاثیر این شرایط جوی خواهند بود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه طبق پیش بینی ها سرعت وزش باد گرم بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، تصریح کرد: همه شهرستان ها تحت تاثیر این شرایط جوی خواهند بود.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: از اواخر وقت امشب تا عصر و شب فردا شاهد تقویت جریانات جنوبی و وزش باد گرم شدید و خیلی شدید در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها سرعت وزش باد گرم بین 50 تا 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، تصریح کرد: همه شهرستان ها تحت تاثیر این شرایط جوی خواهند بود و لذا کلیه فرمانداران و شهرداران را پای کار آوردیم و یگان های حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست نیز در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه احتمال آسیب به سازه های سست و سقوط اجسام و شکستن درختان در سطح معابر وجود دارد، تصریح کرد: وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها شدت دارد و لذا کلیه کوهنوردان را از صعود به این مناطق منع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد گرم در گیلان با سرعت 100 کیلومتری/ احتمال طغیان رودخانه ها

وزش باد گرم در گیلان با سرعت 100 کیلومتری/ احتمال طغیان رودخانه ها